Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama gibi terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan toplumsal ağlara ve dizfevkü bilgisayarlar, tabletler, akıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca akım ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı bulunmak bâtınin en münteşir kullanılan dijital pazarlama yayınlarının ilimlı izahatını aşağıda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en kadim ve en sağlıklı bilinen dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli alıcı yolculuğu değme noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak bâtınin sınıflandırır ve en sonunda onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, alıcı esasarı hikayeleri, örnek fenomen incelemelerine bağlanaklar ve uygulayım özetler evet da iş özetleri karşı fen bâtınerebilir. E-postalarınızın vakit kaybetmeden silinmek namına açılmasını ve okunmasını tedariklemek bâtınin mesabe takdim etmek nazik örutubet taşır. Kişiye özel bâtınerik ve dikkat çekici teklifler iştirakı tasarruf etmek dair çok maslahate yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem konuşma hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve dikkat çekici olmalıdır. Bununla birlikte çok skorda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir muvazene monte etmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en mecallü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Sefahat ve araştırı bâtınin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem de B2C tüketicileri satın hava kararlarını videoteyp yardımıyla veriyor. Videoteyp pazarlama bellik ayırtındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını zaitrır. Blog derunğine gömülü videolar, B2B ve B2C bâtınerik pazarlama stratejilerinin senelerdir bucak taşı konumunda. Videoteyp kırışmak, derunğinizi daha bir araba insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube gibi üçüncü cihet sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal medya yayınlarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşcevher teşvik edin. Videolarınız gücük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu dikkat çekici şekilde takdim etmek çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal medya, muayyen bir maksat kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız ilişkilantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi toplumsal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize bağlıdır. Feysbuk hala dünyanın en büyük toplumsal medya platformudur. Twitter B2B almaçları beyninde hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın ahiz döngüsünün er aşamalarında B2B almaçları ile ilişkilantı monte etmek bâtınin harika bir yer. Her toplumsal medya platformu farklı bâtınerik türlerine sahip olsa da tümü bayağı videoteyp/tören odaklıdır. Bu nedenle bâtınerik oluştururken bunları toplumsal medya üzerinden kesinlikle duman etmek istediğinizi her dem bakış önünde bulundurun ve buna bakarak düzenleme bünyen. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği bâtınin, pazarlamacılar var olan her platformdan en sağlıklı şekilde müstefit olmak bâtınin dijital pazarlama taktiklerini kadimî uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha bir araba enerjik kullanıcıevet sahip. Endamsız mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanında gücük düşünce, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Amma toplumsal medyada olduğu gibi mesajlar gücük ve öz olursa müessir hale hasılat. Pazarlama ekipleri, salt sağlam bâtınermiş gücük düşünce hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif bâtınerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanılamar. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar dikkat çekici olabilir, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Ancak, derunğiniz maksat kitlenizin ammaç ve dikkat sahaı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme bâtınin mesabe sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, fen görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, sağlam mesajları, reklamlar, bilgi bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital sefer kartları gibi bâtınerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm bâtıneriklerinizde tutarlı bir ton ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi derunğini (putrel sayfaları, bloglar vb.) optimize değer. Böylece, arama sonuçlarında daha erdemli sıralarda ve daha pıtrak görülür, derunğinize trafik enseışı sağlamlanır. İyi SEO skorları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna bağlıdır. Web derunğinizde sağlıklı araştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha bir araba sözcükten oluşan ifadeler) kullanmak SEO’nuzu daha sağlıklı hale getirir, trafik ve devirtürme dair daha erdemli skorlar sağlamlar. Faik itibarlı üçüncü cihet sayfalardan organik bağlanaklar koparmak da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri derunğinize yönlendirmenin bir sair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda muayyen bir bağlanakya mevrut her tıklama bâtınin ödeme bünyelır. Arama motorları ve çoğu toplumsal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin bâtınerik akışlarında hayaletlenir. Arama motoru pazarlama (SEM), büyük tesir yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Muayyen anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (sağlam) ve ilişkilantı göstermesi bâtınin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, ekseriya potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla komünikasyon kurduğu ilk değme noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, tüm dijital varlıkları tutarlı bellik çhileışmasıyla tanılamatabilir. Ayrıca web sitenizi arama motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme büyüklükını (daha bir araba tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.